Saturday, April 2, 2011

Edisi : turn over a new leaf

hye pals!!
rindu sye ta??ye ke rindu tipu la..hik2..alahai rase gdik la pule..ehem2 okeyh..jgn gdik2 yer..disini ingin sya tkan kan..bhawa sye telah diterima untuk memasuki MAHSA universiti college..haaa ktuk2 la aku tau la kolej je pon..dri pde aku tunggu bulan jth ke ribe kan ntah2 ta dpt masuk u bek la aku amek backup lu kan spe sokong angkat telinge..HAHAHHA...cube la angkat telinge..hish2..okeyh..back to bsic la..ta na tnye knape sye amek MAHSA bukan engineering??ta na tnye ke..ta pe la disebabkanb aku ni ade 6th sense aku tau la korng tnye kan..hakhakhak..okeyh kisah nye sye ase cm engineering org da ramai org da mntak..oleh itu sye dgn murah aty nye mmberi peluang kepada merekajdik sye pon amek la kos medik..ag pon kan lau tgk kt buku profile sye a.k.a aku..sume tulih kje doktor ngape la aku nak ngat jdik doktor upe2nye..ni la ksahnyer..sye suke upe nyer..aku je ta sdar..ta pe la bkn ta leh bjaye kan bile msuk kos ni mmg org na pakai pon kan..betol ta????betol la..eyh haaa lupe la pule nga kc tau kos ape..aku amek kos PHYSIOTERAPY...tau ta pe tuh..ala jurupulih anggota lau org tu eksiden ke lumpoh ke aku la org yg mnbaikkan nye..hee~dgn bngge nye ingin ktekan..sye boleh buat duit dgn banyak sekali bila sye da ade ijazah 9t!!boleh beli taman tema..(over)..haha...ta de la smpai gtu kan...hemmmm..aku blaja smapi umo 24 taun 9t yeks!!ala ta jauh pon la kt damansara jer..
ihsan MAHSA

sye pohon maaf sekirenye..kata ganti nama diri sya tunggang te balek!!

2 comments:

Eun Mint0o said...

chaiyok keymout! chaiyok keymout;DD!!

Nana Keyme said...

tenkiu mint0o ! !