Wednesday, April 13, 2011

Edisi : Luahan hati seorang wanita tabah


air mate aku turun da mcm hujan da bce kidsah kakak sorg ni..adush gedebush ! ! bpak la sdeyh nyer..KAKAK ! ! kanpe kakak boleh tabah sgt2 mcm nih..aku ta sngke la kak..aku selute gler la ngan kakak..kakak rse cm na pluk kakak je skunk sbb ase cm kakak ni hebat gler..tujuan sye wt entry ni pon bukan na mlukan akak pon tau ! !

KISAH NYER ! !
kakak ni telah diceraikan 9 bulan lepas kot ase nyer la..tnye la dye dye lebeyh tau pasal sme nih..day ade 3 org anak yg 1st nme dye ameer,2nd putri n 3rd firdaus.Anak yg patame ni umo bru jer 10 tahun..bpakla mudenyer kan..mekwe pon tau tau mnde lagi...anak yg ni penah kne rotan ngan mama dye sbb ponteng sekolah..ntah aku rse dye ponteng skolah tuh ade sbb kot mybe dye wt kje ke..tpkan lau pkir balik mnde la bdak 10 tahun boleh wat kan..ntah la..dye je yg tau..aku ykin 1 ari 9t dye akan story gak kt mama dye..
klik gmbar untuk cerita adik ameer
~untuk adik AMEER~

adik blaja la betol tau..hidop akak bukan la mcm idop adik..tp akak tau ssh nye adik nan tlong mama adik..tp lau adik blaja pndai2 adik boleh buktikan kat baba yg adik boleh tolong mama adik wlaupon tnpe dye..adik abg..pjlann adik masih lagi jau..byk lagi yg adik kne blaja...dalm hidop nih..adik untung sbb adik ade ibu yg msih ade untuk besarkan adik..wlaupon ta la sberapa pmberian ibu tuh..tp adik kne trime seadanye..akak bukan ibu tp kaka ykin ibu suke sgt bile dye tau anak dye trime ape brg yg dye beri..kjayaan tuk salah satu hadiah yg boleh adik bgi kt ibu adik..sessh mne pon..adik boleh buat ble da pndai ade kje bes ta yh la ssh na na arapkan babh adik lagik..

okeyh balik smule kt k.aida...tadi..
kak..
laki zmn skunk pyh la nk cye bce ksah kak wat air mate sye mengalir dgn byk nyer..ta thn la. kak..kakak ni mmg kuat la kak wa ckp lu mmg syes gler kuat..lau sye ntah la..ape na jdik..insan yg bergelar LELAKI...
ta semua la..
(kang mrah la plak blogger boy kang)
hnye pnting kan kecntikan jer..lau lwa nk kwen bile da buruk ta HOT mule la tinggal cm
TOUCH N GO ! !
je nk je aku lmpng laki kakak tau..
adoyyy bpak grmnyer aku..
HAH ! !
popuan pon sme gak nk rmpas laki org asal cri la laki sndiri ta sdor ke org tuh da ade anak bini..na sre idop lagi..
oiiiiii ! !
kalo da dsar CIKARO tuh mmg la.
mleh je na ncarut kt sini kang msuk bite la plak ! !
kakak ni ade 3 mulut na kne suap tau nk kne blikan bju
nk byor yuran skol !
ko dok melangak ngan laki dye..ko ta rse besalah ke..
kang jdi
HANTU KEMBOJA
ta psal je kemboje kene
kang sme mule la nyesal tekedek-kedek...
klo la anda bdue boleh pkir cm mnusie biasa yg ade akai tuhan bagi anugerah tuh pkir la bebaik yea..akak ni na jual kipas ngan dapur dye sbb na beli bateri kete...na bli bateri kte na kne jual tuh lom ag mnde len..BAYANGKAN LAH..
ssh nyer hidop dye...
korng bdue lak boleh la g mlncong kesane-kemari (mmndai je aku)

dah la wt ltih aku je memroh pepagi ni wt mhal rzeki aku jer...


p/s : kakak sye mntak maaf
kalo kte2 sye wt kakak mrah ke ape ke ni
semua luahan hati sye
sye ikhlas luahkan sme nih..
sye ase kakak mungkin ade scebis rse syg
pde x-suami kakak tuh..
lau ta de bgus la..
sye akan sntiase skong kakak.. ! !


THANKS FOR READING THIS ENTRY


No comments: