Wednesday, April 20, 2011

Edisi : recycle kondom

haaaaa...! ! tekojut ta anda semua ! ! ape ? ! ko la terkojut ta..korg ta tau kan slame ni ade baju yg diperbuat daripda kondom..ta cye....ni nk mrajuk nih..(*ahh gedik la kau)..boleh bah kalo ko..haatebi jer..okeyh back --> basic..ye syes la aku ta tipu la broomnde la aku dpt lau tipu korg tuh ...mmg ade ade aku da google datd ..lau ta cye ko pegi la google la sndiri...HAHAHA mmg aku gelak guling2 bile aku tgk bju ni..ade org ckp bju ni amt la fofular kt TORONTO..lau korg g mjelajah ksane anda jgn la tkejut lau nmpak bju yg ade kondom bgayut ky bju mereka tu mmg pesyen dorg la...ape ? ? KONDOM tuh ape ntah cri la sndiri aku da 18 so aku berhak la tau..ko na tau cri sndiri ya kondom tuh ape .oke. disertakan bju yg dibuat dripada kondom ! ! roll ke bwh yea ! !
satu lagi aku na kc tau kt sane penjualan kondom tidak melaus kerana tade org na bli kan .mnde lagi ..apeda...
penah tgk body jmper ta..kondom tuh pulak dye jdik kan belon klaka ta .klakan kan ??
klaka la ! !
bju laki pon adekan ! !

2 comments:

Eun Mint0o said...

HAAA???? ewwwww...mmg la recycle..tp bnda tu..ewww..><

Nana Keyme said...

mint tu la nme nye kreatif melampau ! ! gelikan ! !