Saturday, March 12, 2011

Cerkon : kisah budak botak

heee..fis skali aku nak kc tau yg cerkon tuh..
bukan la mncarut tau
bukan tau ta..
CERKON ADE LAH
cerita kontot
lebe kurang cerpen juge la..
kisah nye bermula.....
.
.
..
.
.
..
.
.
..
.
pada tanggal 6 JANUARI 1993 maka lahirla seorang budak comey..bename NURFARHANA BINTI MUHAMAD HAKIMI iaitu aku la ngek..heee...ape ko ckp aku pasan comey bek sket ya..
aku comey oke!!
HAHAHHAHAH....
ehem..ehem..ehemm...
okeyh..budak kcik ni lahir2 je da kuat melalak..bapak kuat nyer..syes mmg kuat..smapai skarg pon senar nyer..
tp ta de la kuat sgt2 oke..owh lpe pule na ckp yg aku lahir kt sepital mntakab..bile je bdok ni berumo 1 satuh dye sgt2 la suke mnyemak kn keadaan smapi mak dye ase cm da ta na branak dah..
mnde je yg dye ta pna wat..sume pnah okeyh..aku pnah cbot aircond kete..lau korng tgk kte tuh sah2 la korng tkojut tau takk
gagagaga..
dgn syiling kete yg dak nak tcabot aircond ta de radio ta de bpk la bosan nyer idop aku wktu tuh..
lau g family day kete kitorg la plg lmbt..cm kure2..kure2 pon ta lmbt gnie..
hahahaha...
ta del tp mmg lmbt pon..pnyebbnyer..spe lgik aku la...!!!
hahahaha......
sbb entry ni kisah si budak botak sbb aku botak kcik2 dlu!!!

No comments: