Monday, April 25, 2011

Edisi : terlalu rindu !

ello kreeky !
ari ni saya sgt la gembira smpai hujan yg lebat turun dari mate ini..
heemmm ! ta cye.. snggup korang yea..
mmg pon ta gembira la..
SEBAB??
sbb rse cm ntah la..nk ckp pon ta tau..ramai kang yag tguris kang..
ehh ! ehh ! ehh !
ta de la..sebenarnye mood tgh sedih ni dgn pebuatan diri sendiri yag lepas..
aku ini teramat la jahat nyer..
sumpah AKU MEMAMG JAHAT...
sbb ape sbb aku JAHAT la..
tnye lagik..
oke to IZYAN nadhrah sye mntak maaf tebuka lagi nih..
sye ta de niat nk undur diri atau dgn kate mudaj nye mnjauhkan dir..
cume ntah la..sye hepi tgk awk dari sini hati saya ckup hepi dgn ape yg blaku antara sya ngan izzah sekarang SUMPAH aku mmg bsyukur sgt2..
yan..
saya ta nak awk tluke lagi..
sye tau akan tlntas jugak kt mind awk yg sye akan wat kt awk cmtu jugak kan..
tp cye la sye JANJI ta kan wt cmtu lagi kt sesape da lps nih..
ksian kt org yg da kne especially IZZAH mintak maaf gler yea..
yan..
yg sye bole ckp sye rndukan awak.. knal awak tu da ckup da rse nyer.. ta pe sye LANSUNG ta kesah jika awk nk sye pegi dri kacau hidup awak..
yan..
kalau sye pegi dulu seblom awak sye nk sgt awk tau yag sye sygkan awak..
sampai bile pon..
ALLAH da temukan kite..
sye ta tau knap awak yg sye pilih..
yan..
sya harap sgt awak ta RIMAS @ rse NYAMPAH dgn ape yg sye buat nih..
sye just ta tau nk buat ape lgi tibe2 tingatkan awak..
so sye tulis la nih..
mmg KHAS untuk awak..
SKALI lagi sye ta de niat nk buat awk tluke ke ape..
or nk jauhkan diri dri awak ker..
cume sye ta na KACAU awak dgn dorang semua..
sye hepi dgn skrg..
sye sgt la sygkan awak ! !
jge diri baik2..
ade umor yg pjang kite jmpe lagi..
<3

No comments: