Sunday, April 24, 2011

Edisi : Cukup-cukup la hina ISLAM

aku ta de la..alim sgt tau ta..haa..salam pon ta bagi lagi.okeyh hemmm hemmm.
Assalamualaikum
tp aku tau agama aku ISLAM satu agama yg SANGAT2 SEMPURNA..takde agama yang indah slain itu
tapi knape knape masih ade yg sanggup hina agama ISLAM sedangkan dye pon ISLAM jugak..
smpai ckp NABI MUHAMMAD babi..
smpai nyer hati..dye kekasih ALLAH..
mmg CELAKA la manusia LAKNAT tesebut smpai ujung nyawanya..
klo la dye bukan agama ISLAM skali pon ta yah la hina ISLAM smpai mcm tuh..
ta baik la..
kite hidup sma2 kt dunia nih..semua bgantung harap kat ALLAH
nk ckp ALLAH babi..
sampai nyer hati..
panas hati aku bile tgk gitu..
lau ta cye ta pe la ta yah la kutuk sedih aku tgk..
SEDIH ok ! !
ntah la..
korang nk cye ke tdak yg pnting ade bukti..
kat akhirat 9t tanggung la..
slamat la ko dlm neraka JAHANAM !
bace la nangis korang..smpai nye hati
bce profile pic dye pon da ckup da


smpai ckp ALLAH BABI..SUBAHANNALLAH!!!

pakai tudung tapi prangai..mmg nmpak sgt jahil ni...
kne bunuhkan klo org mcm nih..
ape lagi jumpe je bunuh la terus..

kesian agama kita..agama kita agama yg terlalu indah smpai ta kluar dgn butir bicara tapi lihat la skrg ni UMAT ISLAM sendiri yg buat mcm nih..mne pegi kpercyaan korang..mne pegi kesetain korang..mane pegi janji korang sebelum dilahirkan agar tidak mnebur dosa di bumi
mne pegi semua tu..
dunia semakin tua dan terus melangakah tua..
kita UAMAT AKHIR zaman kawan2..
IMAN kita senipis kulit bawang ajer..
bertaubat nasuha la kalian semua..
ta sanggup rse nyer nk tgk umat ISLAM sendiri diseksa..
NABI MUHAMMAD kita pon ta sanggup..

thanks for reading this entry ! !




5 comments:

haniz_hamskey! said...

memang macam hape diorang ni.. kite ade kacau diorang? lagi-lagi yang makcik sh** tu.. pk gud-gud arr! laah mak aii! dia tu agame ape hah? anyway, gud entry! ^^

izzat emir hakimi said...

budak2 nie dulu, time mak dia antar g skola agame, diorang ponteng.. tu jadi gini..

Nana Keyme said...

ijat tu la gmak nyer ! !
haniz : mmg pon kite ta de la smpai menimbulkan sntimen yag mcm nih..sampai snggup tuh wt kt agame kita ta suke lantak la..tayah kutuk2
yag last tu btudung tuh ! !

aM!m said...

terok gler kot dowg,,perh sungguh kuang ajo,,bgos nana wat entry nyh,,like2,,he3

Nana Keyme said...

mim..sedih kan tgk gni gye nye..