Wednesday, March 2, 2011

Edisi : Jom masuk U

KARNIVAL JOM MASUK U akan diadakan di DEWAN JUBLI PERAK SULTAN HAJI AHMAD SHAH betempat di KUANTAN...hahaha....ase cm promater la pulak...ta dek la..
aku ni nak ngat msok UITM SHAH ALAM..
ta taw nagaper...cik IZYAN NADHRAH tuh...ta cye yg UITM bgos senar nyer aku dgor cter UITM ni jge kualiti stud dyer...btoi ke..
haaaaaa..tu la sbb nyer kne g karnival ni..
bkan UITM je yg ade SEME U ade kat ctu ty...nmpak cm bes jer...jom ar g sner...kter nkn plajar harapan *prasan tetibe..
skunk da la ase cm ta de life jer..cm idop sesorang jer..ape kate kte pnoh kan ary kter ngan ektibiti gne kan..
ape ssh mak ayh korng kan org kaye..pegi je la kuantan tu bkn jauh ngat sekankang kere jer..ape da....MOH!!!!
lau korng lain negeri leh la nengok kt web nih jaduel nyer

thanks 4 reading this ntry!!!

4 comments:

izzat emir hakimi said...

herm.., ak suda g yang kat kota bharu aritu..
banyak ipt ader..
tanye la macam2 soalan kat sini kalau ader takpaham pape pasal u tu..

setelah mendapat penerangan.., ak nak amek LAW!

Nana Keyme said...

owh ye ker...
na LAW??knaper???..
lau aku dlu ade la cte2 nyer...
pas tuh aku da ta nak bb ta pndei ngat na bidas org len
*dalam haty(baikla kte kan)
hahaha...
nyway thanks 4 that info ya....
so skunk na amek ID~

izzat emir hakimi said...

ID?

Nana Keyme said...

Interior desinger..
jurureka hiasan dalaman~