Thursday, March 3, 2011

Edisi : Aku nak jadik ID

dalam manyak2 cte2 kt dunia ni satu je lm atu aku..INTERIOR DESIGNER...ape tuh...
jurureka hiasan dalaman...ala..macam eric leong tuh..bes wooo...aku ta tupi..
aku da la ske gler..bb perabot2 nih...mmg da nagau la..lau ajak aku g kdai prabot KOMPEM aku ilang..g tgk tmpt len...ce lau aku g sepital hah...kompem ilang gak lam kete...nak pulak klinik gigi lagi la..BNCI DENTIST...sgt2..ta ske dorng..
*woi2 nana sedo sket mnde la dentist tuh wt kat ko..mnde...
dah la tuh jgn la mroh aku dah...
sje jela bo...aku mmmg nak ngat la..bb tuh la ku plih UITM SHAH ALAM..senar nyer kt UITM mne2 pon ade gakk.sje je nak jdik org bndo jap..HAHA...
okeyh itu sjo...
thanks 4 reading this ntry!!!
papai hananiya~

4 comments:

izzat emir hakimi said...

upah u je la ntuk rumah i nanty..
bley..
kan3?

ayesyaazreena said...

hye nanA!
singgah sini nak follow~
follow semula eh~
ramai ke pergi karnival masuk u tu?

Nana Keyme said...

yot ; hehe...boleyh...
ta de hal la..
kceca ; baiklah sye follow back tq2..

Nana Keyme said...

ta jwb lagik yea...
ta tau la ramai ke tak??
ta tnye la plak dorng~