Tuesday, March 8, 2011

Edisi : ta paham la..

aku ta paham betoi la ngan umat manusia skunk nih..
knape la msih ade yg dengki mndengki du dunia..
penuh dengan keamanan nih..
kte idop sme2 manusie..
ape nak dengki..ape ko ade aku pon ade gak..
ade aku nak dengki..
ADE?!?!?
ckp sket..
ade ke makcik oi..
mcm bodo jer..
men2 jin plak..
ape kes ni?!?
aku soh ckp ta na ckp lak..
*bn aku ckp dlm aty jer..
heee..
ehem2..syes blik..
dok la ngape la kome nak wat mnde gini ke mike nih..
knape?!
aku ade idong ko ade..aku ade mate ko ade...
aku ade kaki ko ade..
aku ade telinge ko ade gak..
aku ade pale otak ko..
ntah la..ade pale je kot..otak tarak!!!
snggup ko wat kt k long aku gni..
BAI..
aku ckp kat ko lak...
ko ta yah la na ngantor jin ke sake ke..
ko nak mati susoh jer bai..
bek la mse ko dlm menghitung ari je na mmpos ni
ko g mesjed je..
ngaji ker..
*ye la kte pon ta tau ble mati kan..
mmg ta phm la bro..
mnde la nak jdik dgn org yang msih bpikiran kolot bin kampung nih
g blik la. bai..
g balik la ke dunie syirik ko tuh..
ta de gune nyer ko ntar kat family aku..
kami TAK NAK!!!


2 comments:

izzat emir hakimi said...

ahaha.. rilek2 nana...
ak rase manusia tu kan..,
kecik2 dulu mase mak dia suruh g skola agame dia ponteng..
tu xtau syirik ngankhurafat..
haha
doakan smoga pintu ati die tbuka..
haha

Nana Keyme said...

kte doakan la..
org tuh dkt sgt ngan ngn umah aku..
kre da sdare da..
bse la sdare la yg slalu dgki2 nih..