Thursday, March 3, 2011

Edisi : Romantiknyer!!

waaaa.....
time kasih awak..
ni dialog antare kami..
XX : Nana sye syg sgt kat awak...lbih dari nyawa sya sndiri..sumpah ta tipu wak..
Nana : betol ke awak nih..men2 je kan..ta kan la..
XX : wat pe la sye na tipu awak..ni pasal prasaan sye..sye ta boleh na nafikan nyer..awak suke
saye?
Nana : suke..tapi rse lain la pulak ble awak ckp cnie..tkejut..
(dalam prasaan KAGET)
XX : awak btol2 suke kan sye tak...IKHLAS??
Nana : ye saye suke kan awak...tapi....
tetibe ade ujan woooo...romantik nyer
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
upe2 nye aku mimpi jer...
ujan sbb mak aku da maroh
mak aku jirus air bb aku tido tsengeh2...
heheheheeeee.. 8))
Mak : kakna knape tido snyum2 nih..??
Aku : tade mnde..tido dlm iman mmg la snyum..*kaver malu
Mak : dah bngun pegi tolong maklong..
Aku : yolah omak...

amacam bangang takk!!
nak tau tak spe Mr.XX
aku tuh tunggu la aku mimpi lagi yek...

thanks 4 reading this ntry!!!

6 comments:

ayesyaazreena said...

hahahah XD
kelakar kot nana! :D

Nana Keyme said...

haha....
cmtuh la idop sye kt umah nie....

izzat emir hakimi said...

haha..., tade hal la tu nana..
ak rase cam ak mimpi cakap ayat tu la tadi..
ak ke yang dalam mimpi ko..?
haha

izz azri said...

tp bkn iz kn dlm mimpi nana???????

Nana Keyme said...

izz : sudah tentu la..bkan..
tanak la mmpi izz

Nana Keyme said...

izzat : haha..bukan kot...