Monday, May 2, 2011

Edisi : ARSENAL si jersi MERAH !

ello !!
mood : heppy melampau
sebab : man u kalah ARSENAL menang..
hahahaha... sgt2 la suke suke sgt2
dalm byk tean mmg dri dlu aku sokong ARSENAL la
cume ta de la aktif mcm skunk nih . nk plak bile aku slalu ngat da tgk game dorang ni .
tp ta baik la cesc fabregas nk tinggalkan ARSENAL .
nk wat nme kan da lme sgt ta junjung piala
tp kan bila aku tgk ARSENAL lwn MAN U
time tuh pulak mk aku ajk kluar g dinner ngan family tgh syok2 mncekik tuh.
aku pun tepling la muke kt TV besor kt kdai mkn tuh
aku mmg tubggu2 game dorng nih..
nk pulak arsenal pkai jersi merah
pengamatan aku la kan..
bile dorang pkai jersi merah slalu nyer dorang mng . tapi bile jersi kuning meti kloh la..
ta cye lantak la korang .
haaa . sumpah aku nk jerit jew time tgk tuh tp aku sbor la
dah ta kan la aku nk jerit sorg2 ta gile nme nyer .
kt ctu la rmai gler pnyokong MAN U kang ade gak kne bunuh ni kang !
dan yang score ade lah AARON RAMSEY

pakwe aku HAHHAH
haaaa (ckp aku prsan la tuh)
suke ati la wei .
heee~
ROBIN VAN PERSIE la yg bg kat RAMSEY then RAMSEY score
V.PERSIE mmg kacak bergaya dan smart *
lagi ape lagi ye*
dah la laki org tuh !
ramsey main leklok yea ! !
syg kamu !
p/s : entry lapuk ni sbb arini bru boleh buat !

THANKS FOR READING THIS ENTRY



1 comment:

Anonymous said...

sakit hati gua bace entry lu..
haha