Thursday, May 19, 2011

Edisi : F.U.C.K.

yea2 ini edisi F.U.C.K.
ape cilako ko ckp gua yg bhati mulia nih
sorry gua nih
bukan ckp lepas la der
F.U.C.K.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
FOKUS
UNTUK
CAPAI
KEJAYAAN

ssb ape kne F.U.C.K
sbb gua da nk smbung blaja da nih
esok je gua da nk pegi dah !
so gua wat la entry nih untuk lu olang tau ! !
(^,~)

ade pahem ! ade ? ! itula der~
jgn ckp gua mcm tau !
hahah bru2 (baru2 lame da sbnarnye) nih result UPU da kuar
so tuan hamba telah di terima masuk ke


UNIVERSITI
TEKNOLOGI
MARA
(KAMPUS JENGKA)
ntah2 kan dlm hati korang ade jer ckp
bjet SS la minah nih !
lantak la !
dah blog aku sbb tuh la aku SS
soooo...seme barang da setel pon cume
tinggal diri jee nk pegi da nih !
dalam hati sedih tp kne la wat2 gembira
aku da tue la..
18 tahun da ta kan la nk nangis lagi
bpk lawak !
hahaha~
aku kuat nangis tau !!
soooo
so ape lagi yea tu je la
kampung kan punyer la lame bru nk update sori la
awok sbuk sikit nk nyetel kan seme2 brg awok nih
laghi satu laptop awok tgh servis
soooo pasni kurang la tgk awok online kat FB tuh !
tape2..
aku tau korang ta kan rindu aku
tp
ade aku kesah !
ta kan..
yg pnting aku tau mk aku rindukan aku 9t !
mak ayah akak janji akan berikan yang terbaik untuk mak ngan ayah
akak akan tebus balik segala kegagalan akak dlu
ni la berkat doa mak ngan ayah !!

to warga IMPERVIOUS
anda adelah TERBAIK !!
semoga berjaya
tidak lupa kepada warga SKDB juga !

2 comments:

ayesyaazreena said...

salam nana...
nak sambung belajar dah ye...
belajar elok2...banyak lagi cabaran dunia kat luar tu. pasti akan rindu saat2 belajar di sekolah. :)
jaga diri. jangan mudah terpengaruh~
all the best!

Nana Keyme said...

kak ceca !! tahnks ya
sye sbnrnye da rndu pon ktskolah !
kak ceca pon jge diri kt sne yea !! :))))