Saturday, May 7, 2011

Edisi : KENAPE DYE ??

kenape AFIF
kenape dye
kenape ta undi dye hah??
dye oke ape persembahan pon oke gak cume ta de la trok sgt mcm ya lain tuh
mke pon ade tp kenape dye yg tpilih untuk kluar??
la knape mety pilih sbb rupe jer
oke lau nk pilih sbb rupe AFIF ade ko ta dek...
haaaaaa...
tak aci aku ta nk tgk AF dah !
aku nk AFIF msuk FINAL
lau jdik no.5 pon jdik la..
ta nak la.. ta nak dye kluar
SUMPAH mmg aku tkejot gler time PAK NIL
bukak ketas tuh
aku mmg ta sngke lansung dye yg kluar
ta pe abg AFIF
kt luar pon bole bjaye kan
tgk aizat bole jer bjaye
kan3..
g record ngan AWIE mety gmpak la ko AFIF
dye kan ta blagak ta over ta kontrol macho
oke jer kan3..
tlun la ckp yea !
dye HENSEM dri semua..
wlau ape pon AFIF
YOU STILL THE BEST
kami ade untuk awak !
wallawehhhh

ta pe AFIF rezeki ade kt mne2 pon..
kluar bukan tande gagal
buat lagu bjaye mcm aizat
9t i buatkan lagu untukuoke
mety top ranking pnyer la !
good luck AFIF
we LOVE you


4 comments:

miSs bLueBerry said...

mmg tak sangka kan afif tkuar..dia tak patut kuar...ada yang lain 2 nyanyi tak best pun tapi tak kuar pun..mmg tak aci kan...
yup saya sokong nana,rezeki ada kat mna2 pun..tersingkir tak bermakna tak leh berjaya kan..jadi juara pun kadang2 naik kejap jer pas tu ilang ntah ke mana...chayokk2,afif!

miSs bLueBerry said...

sblm terlupa...pada bukan peminat AFIF tak perlu melatah dengan enrty ni yea...*peace*

Nana Keyme said...

cik blueberi sye kan sedih gler tgk dye kluar tkejot sgt2..ramai yg stay sbb muke jer ! sore hemmm ! tape la sik blueberi kite sokong afif !

miSs bLueBerry said...

sy pun tkejut gak bla dpt tau afif ni tkuar..mmg sedih gler ar..yela xsangka kan..psembahan dia tak lah teruk sgt..ade yg lg truk tp x tersingkir kan..yeah!ape2 kte tetap sokong afif...