Tuesday, May 3, 2011

Edisi : bile aku tengok PONDAN depan mate

yea mmg aku jumpe PONDAN ! bukan lelaki lembut ! paham ! pondan la mek ! tkejut beruk aku jumpe pondan nih ! (dlm hati korang : ala jumpe pondan pon nk kecoh ape da ~ ) la pondan yag kau jumpe ni luar biasa sikit siap bole knal aku lagi . haa~ dasat ta ? ckp dasat kang aku tumbuk kang ! hahahaha . syes weh tau ~ korang ade gak jumpe pondan yg persis pompuan tp korang penah tgk tak pondan pakai baju nipis dah mcm tlanjang dah ! baju putih dah la tyme tuh hujan dan dye ta pakai bra ! bygkan ape yg blaku maleh aku nk cter la . bygkan sndirik la yea . nmpak ape . nia ku yg pompuan tgk tau lau laki tak ke *&%##^& dorang ha..hahha..phm2 la sndiri tkjutkan . aku jumpe dorang tyme aku tgh melantak kt KFC tgh2 sdap aku mlntak ngan mak aku yg pemurah lagi baik hati itu membelanja aku hari itu si pondan dgn penuh keayuan nye menghampiri aku (cm taik ayt)

PONDAN : awak ni bukan ke nana keyme ?
AKU : ye sya la tuh (muke pelik mcm cipan)
PONDAN : owh sye kenal awak dri kwn sye . sye sue . (sambil hulur tangan)
AKU : owh yeke..oke . eyh sorry la tgn kotor la . (wlaupon ta mkn lagi)
PONDAN : hemm . (muke tak ikhlas) te pe la eyh u ta pns ke pkai tudung mcm nih ?(muke mcm org gile sbb ttibe tnye)
AKU : ko ni kenape ? sbuk ngat nih lantak aku la . mok moh la bla dri cni nyampoh la nengok muke mk nyah ta siap nih ! dah la~ (maleh nk abeskan sbb laki seme dok pndang aku)
PONDAN : eyyee~ prasan hot je mak !
AKU : hah mmg aku hot aku ORI ko??
oke dgn prasan geramnye aku pon bla la dri situ selepas mk aku trik tgn aku dgn kuat nyer . nseb la mok trik mok ! lau tdak ade dak pondan msuk ICU sbb SILIKON msuk dlm perut kang . haa amek nk sgt aku mmg gnas spe buat dlu dye tnggung yea ade brani ! amek ko dlm bsh2 tu boleh dye jln tgedik2 smpai gegar tuttttt (yg dah 18 mety phm) smpai nmpk mnde tuh lgi (dah la ta ORI besor lak tuh . mlampau la mak nyah ni) ! hah ssh la mk nyah yg mcm nih . npe nk jdik pompuan bukan la bes sgt pon syukur je la jdik laki kan sng ! ta yah ssh ! just kene sunat jer ! kwn yg dye ckp tuh ntah la spe aku pon ta knal ade la kot !

3 comments:

izzat emir hakimi said...

hehee
aq tak pernah lagi kot berdepan golongan camni.
geli doe..
hahaa..

Anonymous said...

Syez geliii........ewwww...

Nana Keyme said...

haaaa~ tau pon sumpah la mmg aku ta nk dah jumpe pondan tuh !