Saturday, December 15, 2012

Topik Seram

Assalamualaikum . membincangkan tentang topik seram nie . tadi Aku ade terbaca satu entry about seram nie . dan bila Aku pikir semua . Ade betulnya jugak . Nak pulak orang yang Ala-ala PENAKUT + Paranoid mcm aku nie . memang semua lah aku nak byangkan . Kadang bila aku duduk sorang2 pun aku rasa nak byangkan mende2 pelik nie . HAHA , sampai satu masa , aku kelilingkan seluruh katil aku dengan bantal . HAHA . dasyat tak dasyat . Heaven jugak bila tidur dengan bantal2 . Then sampai satu hari aku terbayangkan bantai tuh , Makhluk LAIN . haishhh . aku tempatkan semua bantal tu kat tempat asal beliau . Tapi sekarang aku dah kurang sikit rasa takut nie . Melainkan kalau kawan2 aku yang cerita tuh , buat muka yang menakutkan , MEMANG PUAKA . HAHA . Aku akan sedaya upaya melupakan ape cerita mereka tu . Aku kalau nak lupakan ape yang terjadi . Sebelum tidur aku beranganlah dulu , Ingatlah pasal2 bnde yang aku nak lakukan bila aku ade RM1000000000000+ . MATERIALISTIK , haha , act yang aku nak cerita ni pasal bila korang bawak kereta in the middle of the night .
Korang ade tak perasaan macam nie .


  1. Ketika keseorangan cermin sisi dan cermin belakang memang menarik mata anda.
  2. Anda dipenuhi dengan imaginasi kisah seram versi kereta yang pernah anda dengar.
  3. Imaginasi menelan anda. Pontianak pocong menghiasi seat belakang anda.
  4. Anda kuatkan radio. Tiba radio rosak aka tak clear.
  5. Pasang pulak CD. CD keluar balik dengan darah! (amboih imaginasi)
  6. Tangan2 yang bakal meraba anda dari belakang selalu bermain di fikiran.
  7. Cuba nyanyi bersama dengan radio tapi ada orang lain sambung “salah lirik tu bang..”


Then kalau motor pulak ade tak macam nie .


  1. Sedang menunggang motosikal anda terasa seperti membawa dua orang.
  2. Pemandangan di hadapan anda seperti cover depan mastika.
  3. Tersuluh daun pokok pisang dan anda sangkakan pocong.
  4. Side mirror seolah2 memberikan gambaran seakan2 ada orang cuba memeluk anda dari belakang.
  5. Tayar bocor (game over)
  6. Kelibat wanita terbang bermain di fikiran.



pada aku kan . menda2 mcam nie memang common la dengan situasi jalan raya Highway kita yang terkenal dengan kisah hantu disetiap satunya . Haishhhh , nak2 pulak tengah jalan2 minyak turun kat tanda E . Shit bertambah takut la . tahan lagi kalau berdua or ramai . Kalau sorang . nak buat guane . Nak tinggalkan kereta , pastu nak buat ape .... Waaaaaaaaaaaa .... takutnya , 

FAKE FAKE FAKE FAKE .. nak hilang takut , middle of the night , salam :)


No comments: