Wednesday, December 19, 2012

Adikku Straight A

Assalamualaikum,
Today . Result PMR aka Penilaian Menengah Rendah keluar , aku sebenarnya lagi berdebar daripada adik aku yang sorang nie . Dye rilex je . Mungkin dye dah boleh agak kot dye 8A . Waaa... hebatkan adik saya . Adik saya dua2 dapat 8A . hehe , Aku tak sepandai itu . Harini jugak . Ayah dah pergi ke tanah suci penerbangan pukul 3 tadi . Baru sekejap ayah pergi . Dah rasa rindu sangat lah kat ayah . Akak harap akak Ayah gembira melaksanakan ibadah ayah kat sana . Akak ngan mak dan adik2 . Tak putus2 iringi doa untuk Ayah . Akak takut ayah , akak takut untuk melaksanakan tugas yang ayah tinggalkn untuk akak . Tapi akak janji kat ayah yang akak akan laksanakan sebaiknya . Akak Rindu Ayah sangat2 . Ayah jangan luapkan kitorang eyh . Okay back to cerita adikku . Aku tak tahu kau boleh buat dik . Aku dah boleh agak kau 8A . Tapi kau pernah cakap kat aku yang kau risaukan KH kan . Alahhhh . See sekarang kau 8A weyhhh . Bukan senang nak dapat . Aku pun tak terdapat sebanyak itu . Yela aku ngn kakde kan sekolah SBP . Kau untung la dikni . Untung sangat . Anyway , Tahniahlah kat kau . Terima Kasih sebab buat mak gembira . Mak happy sangat tuh sebeb kau lah orang pertama dalam keluarga kita yang dapat straight A .

SPM bagi mak bangga jugak tau . Kakde pun kena bagi result yang bagus . Jangan ikut aku kat jengka nie . At least kau dapat UM .

No comments: