Saturday, August 6, 2011

mata hati !

:: M.a.t.a :: H.a.t.i ::




Telah ku kata cinta ini selamanya

Telah ku janji selalu di sisi

Walau apa terjadi tak ku mungkiri


Begini dekat begitu jauhnya

Dalam jangkauan namun tak tersentuh

Ku hanya ruang kosong

Oh di matamu yang makin suram

Pudar cahaya meremuk jantung ini

Pandanglah aku dengan mata hati

Ku rayu padamu peganglah ku biar ku rasa bernyawa

Ku ingin rasa ku masih bermakna

Telah ku hafal tiap garis di wajahmu

Telah ku kenal bahasa tubuhmu

Bertambah sukar lagi membiarkan kau resah begini

Kerana aku yang pernah kau kasihi

Pandanglah aku dengan mata hati

Ku rayu padamu peganglah ku biar ku rasa bernyawa

Ku ingin rasa ku masih bermakna

Perpisahan paling menyiksa

Ketika bahagia sedang di puncak tertinggi dalam kehidupan

Namun siapalah aku untuk merubah suratan
Bila masanya tiba

Pandanglah aku

Ku ingin rasa ku masih bermakna

Pandanglah aku dengan mata hati

Ku rayu padamu peganglah aku biar ku rasa bernyawa

Ku ingin rasa ku masih bermakna

Ku ingin rasa ku terus bernyawa

Telah ku kata cinta ini selamanya

No comments: