Monday, August 1, 2011

BERSABAR

kenape Allah buat mcm ni bukan sbb dye bncikan ko.. tapi sbnarnyer ALLAH syang sgt2 kat ko . ALLAH sje bagi ujian kt ko supaya ko lebih kuat untuk hidup kat dunia nih ! kita mude lagi blom byk yang kite tahu kat dunia . bayak mnde lagi yang kite kne blaja kat dunia nih ! aku ta reti tau nk ckp seme mnde ni tapi ak lebih suke tulis dari ckp ape yang ade kt jiwa raga nih ! soooo ape yang aku reti is tulis la.. WAAAAHAHHAHAH ! Allah sbnarnye nk tunjuk yang kite byak mnde salah kt dunia ni ! aku ta kesah ko free hair tau ! tapi lebih baik kite jadi yang lebih baik dari semalam . sumpah aku ckp pakai tudung ta ssh lansung ! ta rimas lansung ! dan yang paling pnting ko kne tau ko pkai tudung lagi cntik . mmg at first semua orang nk kutuk kite pkai tudung ! tapi dorang ta rse ape yang kite rase ! kite dapt rase satu ketenangan yang ta de sape pon rse . cye la ckp aku . ko ade mse untuk berubah ! aku pon bukan la baik sgt tau , tapi aku sygkan ko dan aku ta nak ko kcewa lagi , ta snggup la aku nk tgk ko sedeyh jer... aku heppy ko sdih ! ape barang beb ! ta syok la.. be strong ya.. ko ta mati la dorang kutuk ko cm siall ! ta mati ! dan jgnla sedih sgt bile dorang wat gini . aku dlu pon pnah gak kne pkse wat kbaikkan ! tapi at last aku boleh wat ! dan ta rse ssh pon sikit pon tak . mule2 mmg la rse cm ta best ! cye ckp aku 9t ko sndiri akan rse malu bila ta paki tudung ! ALLAH syg sgt kat ko . sbb tuh dye ta nk ko terus buat dose ! sye lindungi ko , amek semua ni sbgai pngajaran dan bukan dendam . buang rse dndam tu tau ! aku sygkan ko ! mcm adik aku sndiri . sb aku rse aku ade tnggungjawab untuk nsihatkan ko ., so aku buat ! aku ta nk tgk ko sdeyh lagi ! dan sal MR.F tuh aku mntak tolong kat ko try yea sikit2 bung prasan syg kt dye ! aku nmpak la dye bukan untuk ko ! ko mude lagi ! ko mude sgt2 lagi ! ni baru diploma dik ! kat deg 9t ko boleh juling mate tgk jantan tau ! abes kan ape yang ade dpn mate ! kejar yang akan tibe tau ! bukan PERIGI CARI TIMBA ! walaupon perenggan ke4 mneunjukkan nisbah lelaki ade lah 37 : 1 ! ko ade rupe la dik ! ta yah cri mnde tuh dtg sndiri ! wait for it !

No comments: