Saturday, November 24, 2012

SAVE GAZA

Assalamualaikum . sorry readers . kalau ade la kan . aku malas nak online blog kalau adik2 aku ado balik. they love to make fun with my words .. so baiklah ta yah tulis . ni sebab line lmbat most of it . dorang tak akan on aku punya blog . heohhh . sekarang nie act tengah kecoh pasal GAZA . tahu GAZA tu ape ? perhaps semua tahu la akan . sedih bila tgk keadaan mereka kat sana . huh . aku respect la kat dorang . kematian ahli keluarga tidak mematahkan semagat juang dorang untuk islam . contoh yang jarang dijumpai . tak semua umat manusia snggup buat mcm tuh . kita kat sini hidup mewah , aman damai . ade je yang nak bunuh diri bunuh orang . tak dek otak . dorang kat sana SYAHID untuk islam . kita kay sini ramai nak murtad . kejadah ape ? kat bawah ni ade vid pasal kekejaman israel . maybe most of us dah tgk . but maybe ade yang tak tgk lagi . kalau korang yang jenis takut darah macm aku nie better ta yah tgk lah . tapi korang akan hilang fobia bila tgk vid nie . sgt mnyayat hati . sedih sgt . http://www.youtube.com/watch?v=A6AjGcs0Kbo
 SAVE GAZA

No comments: