Saturday, July 16, 2011

terlalu rindukan kamu !

bro ! ko tau ta aku mmg sumpah rindukan kau ! terlalu ! aku rindu nk kutuk ko ! rindu nk dgr ko nangis ! rindu nk dgr ko pnggil nme aku ! dgn nada yang sgt comey ! aku ta dpt nk cri pngganti yang mcm ko ! ssh sgt nk lupe kan ko ! tgk FB ko ! nk post something ! tapi sumpah la ko ta kan nk layan aku kan ! ye la org da ade org syg kan ! spe la aku ni ! ntah ko ingat lagi ke tak kt aku ! tp aku ingat tau kt ko ! aku tau ko la yang slalu jdik mngse kne marah aku ! ko la yang kne dgr masalah aku ! ko la yang kne pujuk aku ! ko la yang kne tahan dgar aku melalak kan ! ko yang kne tahan sakit hati bile aku kutuk ko ! ko la yang kne mntak maaf dlu bile kite gaduh ! ko la yang slalu try nak tarik tudung aku ! ko la yang slalu mntak homework kt aku bile ta siap ! ko la yang wat aku hepi bile aku sedih ! ko la yang slalu wat aku sedih bile ko sakit ! ko bukan kuat pon ! lembek gler ! aku tolak sikit pon da nk jatuh ! blom aku blasah lagi ! da pnah kena dah pon kan ! tapi kan aku btol2 syg kan ko ! syg sgt2 ! ta kesah la muke ko dah mcm buntot kuali pon ! tapi aku syg kan ko . ko dah mcm abg aku dah ! walupon ko lgi mude dri aku ! aku ta pnah anggap ko kurang dri tu ! aku mmg slamber dek je ! aku mmg suke wat ape je yang aku rse nk buat tapi untuk lupekan ko ! aku fail ! aku ta boleh wat mnde tuh ! kenape ? jgn la tnye aku ta de jwpan ! aku ego untuk tgo ko ! aku tau kali ni slah aku ! tp aku ta reti nk mntak maaf kt ko ! yang aku reti wat cm ta pnah gduh pon ! boleh ta ko phm ?? aku ta reti la pujuk2 org nih ! aku tau ko nangis ari tuh sbb aku kan ! sbb aku wat ta lyn ngan ko kan ! sorry tau ! aku ta de niat nk wat cmtu ! ta pasal je aku sbb kan seorang lelaki menangis sbb aku ! sorry bro ! gua tau la gua slah ! tp gua ta tau nk wat cmne ? tlong gua ! gua rindu kt lu la bro ! syesly !


No comments: