Monday, February 28, 2011

Edisi : ko mmg nak kne ngan aku..

eyh!!!!!!!!!!!!boleyh sye tnye knape awak smpai block sye yea..ta phm la..sye ade wt awk sket aty ker..klao btol skit sgt2 aty awk tuh sye mintak maaf la...yea!!!!!!!!skali lagik sye boleh bnci awak yea..sye ssh na bnci org tapi ble da bnci sye akan bnci tuk bile2 pon PAHAM!!!!!!!!!!
skali lagik sye bnci awak

11 comments:

Nana Keyme said...

aku mmg da bnci ko dah!!
sorry

izzat emir hakimi said...

hehe.., rilek2..
tarik napas dalam2..

Nana Keyme said...

time kasih..yot...~

Anonymous said...

mungkin kemaafan itu sukar diungkapkan,
tpi dengan kemaafan itulah kita dapt ubati hati kita yg terluka

Nana Keyme said...

time ksih...
ats nasihat...
ssh jugak na ubt aty yg tluke bile dah parah!!!

izzat emir hakimi said...

tapi kemarahan tu bkan HIV yang takde ubatnyer kan..
so.., maafkan je dia..

Nana Keyme said...

aku kne amek mse la nak ubah pesepsi aku kt dye...SORRY kawan..
IT`S REALLY HARD!!!
tp nabi pon maafkan umat kan...
dye pon kne la maafkan aku~

izzat emir hakimi said...

wahaha..
ok..
chill la...

Nana Keyme said...

okeyh chill lax...

Eun Mint0o said...

relax3~;))~~ i know that 'you know who' sometimes reallly annoying~;) just relaxxx k..;) juz 1 fwen ..u had th0usands others..;)

Nana Keyme said...

ya..
agree wit u..mint..
let him go..